Описи освітніх програм
Робочі програми навчальних дисциплін ОНП «Економічна та соціальна географія»/«Economic and Social Geography» (рівень: магістр, форма навчання: денна; мова: українська, англійська; н.п. 2021 р.)
Освітньо-наукова програма «Економічна та соціальна географія»/«Economic and Social Geography» за спеціальністю 106 «Географія» галузі знань 10 «Природничі науки»
Обов’язкові компоненти ОП
- ОК 1. Теорії просторової організації
- ОК 2. Contemporary Debates in Human Geography (Сучасні дискусії в суспільній географії)
- ОК 3. Географія Столичного регіону
- ОК 4. Професійна та корпоративна етика
- ОК 5. Методологія та організація наукових досліджень з основами інтелектуальної власності
- ОК 6. Виробнича практика
- ОК 7. Асистентська практика
- ОК 8. Кваліфікаційна робота магістра
- ОК 9. Науково-дослідний практикум з суспільної географії
- ОК 10. Географія ризиків та сталий розвиток
- ОК 11. Основи регіональної політики
- ОК 12. Суспільно-географічне прогнозування
- ОК 13. Прикладна економічна та соціальна географія (Applied Economic and Social Geography)
Вибіркові компоненти ОП
Вибірковий блок 1 (Спеціалізація «Розвиток продуктивних сил та регіональна економіка»)
- ВК 1.1.1 Регіональна логістика
- ВК 1.1.2 Географія ринків товарів і послуг
- ВК 1.1.3 Екологічні основи просторового розвитку
- ВК 1.1.4 Територіальна ідентичність
Вибірковий блок 2 (Спеціалізація «Управління розвитком регіону та просторове планування»)
- ВК 1.2.1 Територіальне управління
- ВК 1.2.2 Сучасні концепції міського розвитку
- ВК 1.2.3 Регіональна конкурентоспроможність
- ВК 1.2.4 Планування розвитку територіальних громад
Вибір з переліку 1 (студент обирає одну дисципліну з переліку)
- ВК 2.1 Статистичне забезпечення територіального управління
- ВК 2.2 Прикладні ГІС
- ВК 2.3 Якість життя населення міст та регіонів
- ВК 2.4 Geoglobalistics (Геоглобалістика)
Вибір з переліку 2 (студент обирає одну дисципліну з переліку)
- ВК 2.5 Управління географічними дослідницькими проєктами
- ВК 2.6 Системи підтримки прийняття рішень
- ВК 2.7 Гендер і географія
- ВК 2.8 Imaginary Geography and Place Branding (Імажинарна географія та брендінг місця)